info@nakladanika.hrKorisnička podrška

UVJETI PRODAJE

Prodavatelj
Prodavatelj proizvoda na stranicama www.nakladanika.hr je Naklada Nika, uslužni obrt,
vl. Kata Ivanković Marić, Amruševa 10, 10 000, Zagreb
broj reg. uloška: 21370, MBO: 92335497
OIB 05554562471
Tel./Fax:+385 1 557 85 50 • Mob: 098/725 952
mail: info@nakladanika.hr

Kupac je posjetitelj Internet domene https://www.nakladanika.hr koji na web stranici Internet domene Prodavatelja https://nakladanika.hr odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu i pošalje narudžbu, a Prodavatelj istu narudžbu prihvati.
Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba.


1. Opći uvjeti
Kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda posredstvom internetske stranice. Prihvaćanjem uvjeta kupnje Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban, ovlašteni korisnik kreditne kartice te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda putem internetske stranice.

2. Uvjeti prodaje
Sve cijene proizvoda su izražene u hrvatskim kunama s uračunatim PDV-om, a prodavatelj zadržava pravo izmjene cijena bez prethodne najave.

Za narudžbe  koji se šalju poštom na adresu kupca, na iznos narudžbe dodaje se iznos poštarine koji je vidljiv kupcu kod pregleda košarice, prije završne potvrde narudžbe.
Slanjem narudžbe smatra se da je kupac upoznat s Uvjetima prodaje te da pristaje na uvjete prodaje. Prihvat narudžbe od strane Prodavatelja se smatra dostavom potvrde kupcu od strane Prodavatelja o prihvaćenoj narudžbi na e-mail adresu kupca koju je kupac definirao prilikom narudžbe. Prodavatelj zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Dostava naručenih proizvoda odvija se putem Hrvatske pošte d.d., ili drugačije na zahtjev kupca. Svi proizvodi su zapakirani tako da se izbjegnu oštećenja prilikom transporta. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja na pošiljci, te odbiti primiti oštećeni proizvod. Prodavatelj se obvezuje izvršiti zamjenu oštećene pošiljke bez obračunavanja dodatnih troškova.

Kupac može reklamaciju na proizvod/pisani prigovor uputiti poštom, e-mailom ili usmeno u roku 8 dana od primitka proizvoda.
Kupac može odustati od kupnje u roku 14 dana od narudžbe, te vratiti o svom trošku neoštećeni proizvod na našu adresu sa zahtjevom za povrat novca. U tom slučaju kupcu vraćamo novac, odnosno iznos cijene proizvoda (bez poštarine).

Sve cijene proizvoda su izražene u kunama i prodavatelj zadržava pravo izmjene cijena bez prethodne najave.

Svi proizvodi na internet stranicama www.nakladanika.hr mogu se naručiti putem telefona 01 557 85 50, putem e-maila (narucivanje@nakladanika.hr) ili web dućana. Prodavatelj se obvezuje isporučiti sve naručene i plaćene proizvode koji su u trenutku narudžbe dostupni na zalihi. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti dostaviti proizvode kontaktirat će kupca i dogovoriti novi rok isporuke ili otkazivanje naručenog proizvoda. U slučaju nemogućnosti isporuke naručenog, a već plaćenog proizvoda, prodavatelj će kupcu izvršiti povrat sredstava.

3. Načini plaćanja:
Naručene proizvode kupac iz Hrvatske može platiti putem opće uplatnice, pouzećem ili internet bankarstvom. Kupci iz inozemstva (izvan Hrvatske) naručene proizvode mogu platiti bankovnom transakcijom.

- Plaćanje internet bankarstvom/općom uplatnicom
Prodavatelj po zaprimljenoj narudžbu Kupcu na e-mail naveden u narudžbi dostavlja ponudu za plaćanje sa svim elementima. Kupac može uplatiti iznos naveden u ponudi putem internet bankarstva ili općom uplatnicom. Ponuda se smatra plaćenom u trenutku zaprimanja uplate kod Prodavatelja ili po zaprimanju potvrde o plaćanju od Kupca. Ukoliko Kupac ne izvrši plaćanje po ponudi u roku od 30 dana po izdavanju iste, smatra se da je Kupac odustao od kupnje.

- Plaćanje pouzećem
Plaćanje se obavlja kod preuzimanja pošiljke od poštara ili u poštanskom uredu prilikom preuzimanja naručenih proizvoda. Kod plaćanja otkupnine kupac plaća i poštanske manipulativne troškove (5,00 kn za otkupni iznos do 270,00 kn ili 1,83% za iznose veće od 270,00 kn) prema cjeniku Pošte. Navedeni  manipulativni troškovi prihod su Hrvatske Pošte d.d. i nisu navedeni na računu koji izdajemo kupcu.

Plaćanje pouzećem moguće je samo za narudžbe čija je isporuka u Republici Hrvatskoj.

- Virmanom / uplatom na račun – virmansko plaćanje namijenjeno je svim pravnim osobama kojima je potreban R-1 račun. Odabirom virmanskog plaćanja, kupac će nakon što naruči traženi proizvod primiti predračun/ponudu (faksom ili e-mailom), a Naklada Nika nakon registracije uplate šalje pošiljku i R-1 račun.

4. Način dostave i isporuke
Ako neki proizvod treba dulje čekati, obavijestit ćemo Vas o tome.
Nakon što ispunite web narudžbu, na Vašu e-mail adresu stiže potvrda sa svim detaljima Vaše narudžbe. Molimo da pažljivo upišete svoju e-mail adresu.
Proizvode možete naručiti i telefonski, na tel. ili fax. 01 557 85 50
Dostava naručenih proizvoda odvija se putem Hrvatske pošte d.d., ili drugačije na zahtjev kupca.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova. Pošiljku šaljemo ponovno samo pod sljedećim uvjetima: ukoliko kupac podmiri sve nastale troškove: slanje, povrat i ponovno slanje proizvoda. Kupac koji naruči proizvod pouzećem a ne preuzme naručenu pošiljku, ne može više naručivati pouzećem.

Svi proizvodi su zapakirani tako da se izbjegnu oštećenja prilikom transporta. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja na pošiljci, te odbiti primiti oštećeni proizvod. Prodavatelj se obvezuje izvršiti zamjenu oštećene pošiljke bez obračunavanja dodatnih troškova. Rok dostave je od 2 do 5 radnih dana nakon narudžbe ili vidljive uplate (subota, nedjelja i praznici se ne računaju u rok dostave). Ukoliko poštar kupca ne zatekne kod kuće, ostavit će obavijest o prispjeću pošiljke u sandučiću. Ukoliko kupac ne podigne pošiljku u poštanskom uredu u roku od 5 radnih dana od poštanske obavijesti o prispjeću pošiljke, pošiljka se vraća na našu adresu te pri tom za Prodavatelja nastaju dodatni troškovi povrata pošiljke.

5. Sigurnost i zaštita podataka
Naklada Nika obvezuje se čuvati privatnost svih svojih kupaca. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima s ciljem učinkovite isporuke naručenih proizvoda. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Naklada Nika, uslužni obrt, prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri u kojoj su oni nužni za ispunjenje ugovorne obveze Prodavatelja prema Kupcu.
Naklada Nika, uslužni obrt, se obvezuje štititi osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te europskim zakonodavstvom (EU Directive 95/46/EC, 2002/58/EC i Treaty Conventions ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189), te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca. Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa Zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.

Sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka. Kupac ima pravo tražiti i brisanje svojih podataka koji su pohranjeni kod Naklada Nika, uslužni obrt, ukoliko oni nisu potrebni za obavljanje međusobnih ugovornih odnosa ili ukoliko se ti podaci ne moraju čuvati zbog zakonskih razloga.

Izjavu o privatnosti i sigurnosti (Privacy Notice) možete pročitati ovdje.

6. Naručitelji iz inozemstva
Sve knjige šaljemo izravno poštom u sve zemlje članice EU. Jednostavno popunite online narudžbenicu i računalo će vam prikazati iznos poštarine prema težini pošiljke i državi primatelja. Načini plaćanja za inozemstvo su kreditnom karticom ili po predračunu (putem banke).

7. Naručivanje, nedostaci na proizvodu i reklamacije 
Naklada Nika prihvaća reklamacije uključujući i one koje se odnose na mehaničke nedostatke proizvoda, odnosno knjiga i ostalih medija, kao što su tiskarske greške, oštećene naslovnice i tako dalje.

a) U slučaju mehaničkog nedostatka ili pogreške unutar proizvoda (škartirani proizvod) prodavatelj o svom trošku vrši zamjenu, odnosno preuzima od kupca oštećeni proizvod i šalje kupcu novi primjerak istog proizvoda.
b) Ne odgovaramo kupcu, odnosno primatelju za manje ogrebotine na proizvodima koje su nastale kao posljedica dostave robe putem dostavne službe, ako ogrebotine ili manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda.
c) U slučaju raskida narudžbe nakon dostave proizvoda, kupac je dužan o svom trošku vratiti kupljeni i nekorišteni proizvod, zapakiran u originalnu ambalažu, unutar sedam dana od primitka pošiljke. Kupljeni proizvodi trebaju biti vraćeni u istom stanju u kakvom su bili u trenutku kad su Kupcu isporučeni na adresu. U slučaju raskida narudžbe nakon dostave, Kupcu se u roku 10 dana vraća cjelokupan iznos koji je platio do trenutka raskida, osim troškova dostave, a nakon što Kupac vrati neoštećeni i nekorišteni proizvod.
Ispričavamo se za mogućih grešaka na stranicama.
Kupac može reklamaciju na proizvod uputiti poštom, e-mailom (info@nakladanika.hr) ili pismeno u roku 8 dana od primitka proizvoda na adresu prodavatelja.
Za sve upite ili nejasnoće možete nas kontaktirati preko e-pošte: info@nakladanika.hrili telefonski +385-01-557 85 50. Zahvaljujemo Vam na razumijevanju i suradnji!

8. Otkazivanje ugovora
Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu, u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio robu. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem mailom. Ugovor se smatra otkazanim kada Prodavatelj primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora Kupac je dužan o svom trošku vratiti robu Prodavatelju u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Roba koju vraća kupac Prodavatelju mora biti kompletna, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži. Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno odrebama Zakonu o zaštiti potrošača važećem u trenutku sklapanja ugovora o kupoprodaji i to temeljem odredbi koje reguliraju sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu.
Ukoliko Kupac po jednostranom raskidu ugovora, vrati proizvod u originalnom obliku kakav je i isporučen, Prodavatelj će u roku od četrnaest (14) radnih dana izvršiti povrat uplaćenih sredstava, umanjen za troškove poštarine. Potrošač nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je proizvod otpečaćen nakon isporuke (Zakon o zaštiti potrošača NN 14/14, 110/15, čl. 79, toč. 9).

Prilikom otkaza ugovora povrat proizvoda nije moguć pouzećem.
Povrat uplaćenih novčanih sredstava za vraćene proizvode u slučaju otkaza ugovora Prodavatelj vrši na naznačeni račun od strane Kupca ili na adresu koju je Kupac naznačio za dostavu ukoliko Kupac naknadno ne naznači drugu adresu.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje:


9. Podnošenje prigovora
Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača: sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: Naklada Nika, uslužni obrt, Amruševa 10, 10 000, Zagreb ili na e-mail adresu: info@nakladanika.hr.
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

10. Newsletter
Korisnici pri kupnji mogu odabrati opciju primanja newsletter Naklade Nika kojim Vas informiramo o novim naslovima u ponudi i posebnim akcijama. Usluga se u svakom trenutku može jednostavno otkazati klikom na link u dnu primljenog newslettera.
Ispričavamo se za moguće nelogičnosti i pogreške u sustavu.

11. Korisnička podrška
Kupnja u našem Web dućanu vrlo je jednostavna.
Nakon što ste odabrali proizvod spremite ga u košaricu klikom na gumb Dodaj u kosaricu.
Kada ste napunili svoju košaricu kliknite i ostavite svoje osobne podatke te odaberite način plaćanja.
Klikom na gumb Narucujem potvrdili ste vašu narudžbu.
Na mail ćete dobiti automatsku ponudu sa uputama o načinu plaćanja.
U slučaju nejasnoća kontaktirajte nas na mail info@nakladanika.hr

Rješavanje sporova
U slučaju spora između potrošača i prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove prodavatelj i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.

Zakone možete pogledati klikom na link: