Čituljica 3

Čituljica 3
Autor:
Mirjana Martan
Ilustrator:
Format:
Broj stranica:
ISBN, Izdavač:
Uvez:
Cijena:
69,00 kn
Internet cijena:
69,00 kn
Vaša ušteda:
- kn

CD Čituljica 3 je edukativni, interaktivni CD za uvježbavanje vještine čitanja i automatizaciju dešifriranja slovo-glas za djecu od 7-9 godina.

 

CD sadrži 15 poticajnih vježbi za razvoj čitanja s razumijevanjem uz koje dijete razvija usmjeravanje pažnje na smisao poruke, na razumijevanje pročitanog. Razvija se i širi pasivni i aktivni riječnik te motivacija i volja za čitanjem, nužna vještina za sve školske aktivnosti. 
Na CD-u se nalazi i 12 igara pomoću kojih dijete uvježbava čitanje, raspoznavanje slova i glasova, rime, slogova u riječi te uvježbava memoriju, vizualnu percepciju i razvija glasovnu osjetljivost.

Zabavan, lagan i jednostavan za korištenje, ovaj CD na jednostavan i praktičan način omogućava učenje slova i usvajanje vještina potrebnih za čitanje. Zadaci i igre također pomažu u razvijanju pažnje, poboljšanju koncentracije, memorije i motorike.

Namijenjen je djeci od 7 - 9 godina, koja uče čitati s razumijevanjem ili imaju poteškoća sa čitanjem.

 

 

Instalacija

CD Čituljica 1, Čituljica 2 i Čituljica 3pokreću se bez instalacije, direktno sa CD-a i rade na svakom kompjutoru koji ima instalirane Windowse 98, 2000, NT, XP, Vistu ili Windows 7. Pokreću se automatski ili klikom na datoteku Cituljica1/Cituljica2/Cituljica3.exe.

 

Čitanje

 

Predčitalačke vještine su preduvjet za razvoj čitalačkih vještina. Početne predčitalačke vještine razvijaju se kod djeteta između 2 i pol i 3 godine kada dijete prepoznaje da netko čita ili piše te da pisani tekst prenosi neku poruku. Između 4. i 5. godine dijete počinje primjećivati razliku u slovima, a oko pete godine počinje se pojavljivati i svijest o tome da se svaka riječ sastoji od zasebnih glasova. Između pete i šeste godine dijete počinje rastavljati riječ na 
glasove te počinje spoznavati rimu. Između šeste i sedme godine, a može i prije, dijete počinje savladavati abecedno načelo (zamjenu slova glasom) te se kod njega počinje razvijati glasovna osjetljivost. Da bi se čitanje dobro razvilo dijete mora razviti spoznaju o korespodenciji između slova i glasa (jedan glas - jedno slovo), a tome prethodi razvoj slušne analize i sinteze, odnosno sposobnost rastavljanja riječi na glasove te ponovno sastavljanje glasova u istom poretku u riječ. 
Predčitalačke i čitalačke vještine mogu se razviti bolje i brže ako djetetu njegovo svakodnevno okruženje nudi motivaciju za čitanje kroz slikovnice ili razne igre. Čitanje uvijek mora biti zabavno, a djetetu treba dopustiti i da samo istražuje te da samo pokušava pročitati riječ ili rečenicu ili ispričati priču.
Razvijanjem motivacije i volje za čitanjem, razvijamo nužnu vještinu za sve školske aktivnosti, jer čitanjem nam sve informacije postaju dostupne.